• تلفن پشتیبانی : 9-05137597590 (10 خط ویژه)

نسخه اندروید ثبت سفارش مشتری (سفارشگیر)

سفارشگیری اندروید

نسخه اندروید ثبت سفارش مشتری(سفارشگیر)

پیاده سازی اختصاصی ویژه مجموعه شما
سفارش گیری از مشتریان
این برنامه اندرویدی رابط مجموعه شما با مشتریان غیر حضوری است و سبب افزایش تعداد مشتریان و حجم تراکنش مالی شما از طریق سفارش گیری آنلاین میشود.
متصل به نرم افزار حسابداری
اتصال به نرم افزار حسابداری، قابلیت های زیادی مانند کنترل موجودی و مدیریت مرکزی کالاها، مشتریان را به همراه دارد.
پرداخت
با استفاده از سفارش گیری نوین پرداز گزینه های متعددی برای پرداخت در اختیار مشتری خود قرار میدهید. پرداخت آنلاین و تحویل در محل دو نمونه از این گزینه هاست.
همه ی ما میدانیم علاوه بر وب سایت فروشگاهی، اپلیکیشن موبایل یکی از بهترین و موثرترین راه های ارتباط مشتری با فروشگاه ما است.امروزه چیزی نزدیک به 80% افراد جامعه از طریق موبایل خرید میکنند. ما با داشتن یک اپلیکیشن به مشتری این امکان را می‌دهیم تا در هر لحظه و هر مکانی به فروشگاه ما دسترسی داشته باشد و محصولات ما را ببیند و در صورت نیاز خرید کند. برای یک مجموعه، داشتن وب سایت و اپلیکیشن به معنای یک سرمایه گذاری مادام العمر است. شما با راه اندازی وب سایت و اپلیکیشن در واقع 2 شعبه جدید از کسب و کار خود را راه اندازی کردید که نه نیازی به چند نیروی فروش برای هر بخش بخصوص دارید و نه نیازی به هزینه های مکان و هزینه های جاری ماهیانه و سالیانه شامل قبض ها و مالیات ها. این 2 شعبه از فروشگاه شما همیشه فعال خواهد بود و همیشه آماده ی ارائه سرویس به مشتریان شما است. اپلیکیشن سفارشگیر نوین پرداز یکی از قوی ترین اپلیکیشن‌های فروشگاهی در ایران می‌باشد. این اپلیکیشن علاوه بر امکانات بدیهی هر نرم‌افزار فروشگاهی دیگر که شامل: نمایش تصاویر محصولات، نمایش جزئیات محصولات، ثبت سفارش آنلاین، خرید آنلاین، پیگیری سفارشات ، فیلتر بندی نمایش کالاها و ... امکانات کاربردی فوق العاده ای را داراست که وجه تمایز این اپلیکیشن نسبت به سایر اپلیکیشن های فروشگاهی است. از جمله این امکانات میتوان به اتصال اپلیکیشن فروشگاهی نوین پرداز با نرم‌افزار حسابداری نوین پرداز اشاره کرد که این موضوع میتواند بسیار کاربردی باشد. چرا که با استفاده از این قابلیت دیگر نیازی به افزودن یا کسر موجودی کالا در اپلیکیشن یا وب سایت فروشگاهی یا نرم افزار حسابداری نیست، زیرا با اتصال این 3 وجه فروش سیستم شما در صورت افزودن کالا به انبار و ثبت آن در نرم افزار حسابداری، بصورت خودکار موجودی جدید در اپلیکیشن نمایش داده خواهد شد و یا اینکه در صورت فروش یک محصول از طریق اپلیکیشن، این محصول از موجودی کل که شامل موجودی نرم افزار حسابداری نیز می شود کسر خواهد شد. طبیعتا این اتصال باعث همگام سازی حساب های مشتریان شما نیز خواهد شد، به این ترتیب که چنانچه یکی از مشتریان در حال خرید از طریق اپلیکیشن شما باشد، موجودی حساب وی در نرم افزار حسابداری، در اپلیکیشن نمایش داده می‌شود و در صورت بستانکار بودن میتواند مبلغ بستانکاری را از جمع کل فاکتور خرید خود کسر کند. اپلیکیشن فروشگاهی نوین پرداز با نام تجاری سفارشگیر با طراحی زیبا و چشم نواز و رابط کاربری آسان در بین مشتریان ما بسیار محبوب بوده و این مسئله میتواند ارتباط مشتریان با اپلیکیشن شما را راحت تر و البته پایدار تر کند. همچنین مراحل ایجاد حساب کاربری بسیار آسان و سریع انجام می‌شود که این موضوع از خستگی کاربر جلوگیری می‌کند. گفتنی است روش‌های مختلف ارسال سفارشات، بسته به نظر شما عزیزان تعبیه و توسط مشتریان شما انتخاب خواهد شد. روش های پرداخت هم بنا به نظر شما تعبیه خواهد شد که از جمله این روش ها میتوان از روش پرداخت نقدی، پرداخت درب منزل و پرداخت به شیوه افزایش اعتبار نام برد که این روش برای مواردی استفاده میشود که چنانچه مشتری قصد داشت برای پرداخت هزینه خرید و بخشی از مبلغ را از یک کارت اعتباری و بخش دیگر را از یک کارت اعتباری دیگر پرداخت کند، میتواند به دلخواه خود هر دو مبلغ را از هر دو کارت در حساب کاربری خود شارژ کند و سپس نسبت به نهایی کردن خرید خود اقدام کند.