• تلفن پشتیبانی : 9-05137597590 (10 خط ویژه)

ما کلیه نیازهای نرم افزاری مجموعه شما را برطرف می سازیم

معرفی محصولات نرم افزاری:
شرکت نوین پرداز به بکارگیری علم و دانش روز در زمینه های نرم افزاری و سخت افزاری موفق به ارائه محصولات گوناگونی شده است که در ذیل به آنها اشاره خواهد شد :

 
 
نرم افزار حسابداری نوین پرداز

نرم افزاری جامع در سه نسخه ساده ، متوسط و پیشرفته همراه با قفل سخت افزاری و پشتیبانی می باشد که برای کلیه اصناف و مشاغل مناسب است . این نرم افزار بصورت کامل میتواند برای انواع مختلف شغلهای شرکتی ، بازرگانی ، پخش مویرگی، فروشگاهی، تولیدی و ... مناسب باشد که هریک بسته به نیاز خود می توانند از آن استفاده نمایند. برای مشاهده توضیحات بیشتر می توانید به قسمت نرم افزار حسابداری مراجعه نمایید. همچنین به جهت احترام به انتخاب مشتریان میتوانید نسخه آزمایشی نرم افزار حسابداری را از قسمت دانلود نسخه آزمایشی نرم افزار حسابداری نوین پرداز دانلود و آن را نصب نمایید تا قبل از اقدام به خرید و فعالسازی دایمی نرم افزار امکان این مجموعه نرم افزاری را بصورت کامل بررسی نمایید.

نرم افزارحسابداری
 
 
زیربسته ارتباط با ترازوی دیجیتال

این زیربسته که برروی نسخه پیشرفته نرم افزار حسابداری نوین پرداز فعال میشود این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند با بخش عظیمی از ترازوهای دیجیتال موجود در بازار بصورت آنلاین و یا آفلاین ارتباط گرفته و مدیریت ثبت کالادر حافظه ترازو، انتفال فاکتور ثبت شده در ترازو به نرم افزار، و... را بصورت کامل انجام دهد. برای مشاهده جزییات بیشتر می توانید به بخش معرفی امکانات زیربسته ارتباط با ترازوی دیجیتال مراجعه نمایید.

ارتباط با ترازوی دیجیتال
 

 

«حساب یار» - نسخه اندروید حسابداری ویژه مدیران و بازاریابان

در نسخه اندروید حسابداری نوین پرداز (حساب یار) مدیران و بازاریابان می توانند با استفاده از اپلیکیشن حسابداری متصل به نرم افزار حسابداری نوین پرداز ، عملیاتی چون نمایش تور ویزیت روزانه ، ثبت فاکتورهای فروش و برگشت از فروش ، گزارشات گردش مشتری، نمایش کاتالوگ کالا، ثبت سند دریافت ، امکان چاپ فاکتور اندروید ، ثبت مسیر حرکت بازاریاب و نمایش آن روی نقشه برای مدیریت ، ارسال فاکتورهای ثبت شده به نرم افزار حسابداری نوین پرداز را انجام دهد.مدیران نیز با استفاده از این اپلیکیشن می توانند گزارشات مدیریتی مانند گردش عملکرد مشتری ، مانده حساب مشتری ، ثبت فاکتور خرید و برگشت از خرید ، نمایش بانک و صندوق و .. را داشته باشد.

حسابداری اندروید
 
 
طراحی سایت فروشگاهی متصل به نرم افزار حسابداری نوین پرداز

پیاده سازی سایت فروشگاهی متصل به نرم افزار حسابداری در دو بخش نمایشگاه کالا و فروشگاه اینترنتی صورت می پذیرد . نمایش لیست گروه کالا، کالاها و کلیه مشخصات مربوط به آن ، افزودن لوگو، بنر، اسلایدر، صفحات اختصاصی درباره ما و تماس با ما ، درج مقالات و اخبار و ... از جمله امکانات بخش نمایشگاه کالا می باشد. افزودن کالا به سبدخرید، ثبت نهایی فاکتور ، ارسال فاکتور ثبت شده به عنوان پیش فاکتور در نرم افزار حسابداری ، امکان افزودن درگاه پرداخت اینترنتی ، ثبت سنددریافت پس از پرداخت موفق از طریق درگاه اینترنتی در نرم افزار حسابداری و ... جزء امکانات بخش فروشگاه اینترنتی می باشد. خدمات دیگری که می توان روی سایتهای فروشگاهی نوین پرداز به آن اشاره کرد : اخذنماداعتماد الکترونیکی ، اخذ گواهی ssl برای سایت ، افزودن آدرس کانالهای اجتماعی مجموعه شما در سایت و... می باشد.

طراحی سایت فروشگاهی

 


نسخه اندروید ثبت سفارش مشتری «سفارشگیر»
اپلیکیشن اختصاصی مجموعه شما ، با نام و مشخصات کامل مجموعه، لیست کالا ، نمایش اسلایدرو لوگوی اختصاصی ، نمایش کالاهای ویژه و برتر با انتخاب دلخواه تا 5 سطح و .. همراه با امکان ثبت نام مشترک و ثبت فاکتور سفارش مشتری و امکانات دیگر جزئی از نسخه اندروید اختصاصی با نام «سفارشگیر» است . این برنامه بصورت اختصاصی برای یک مجموعه تهیه می شود و این قابلیت را دارد که بی نهایت کاربر بتوانند ثبت نام کنند و از طریق اپلیکیشن ثبت سفارش را انجام دهند. لازم بذکر است مدیریت کامل اطلاعات این برنامه اندرویدی ازجمله لیست کالاها، تصاویر کالا، قیمت ، انتخاب کالاهای برتر و ... بصورت کامل از طریق نرم افزارحسابداری نوین پرداز می باشد.
طراحی سایت فروشگاهی
 
 
نرم افزار حضور و حقوق نوین پرداز

کنترل تردد پرسنل ، تعیین شیفت پرسنل، ثبت مرخصی، ماموریت و ..، محاسبه حقوق پرسنل باتوجه به میزان ساعت کارکرد آنان، عموما از بزرگترین دغدغه های مدیران در جهت کنترل تردد پرسنل و محاسبه حقوق و ارائه فیش حقوقی می باشد. شرکت نوین پرداز با عرضه انواع مختلف دستگاه حضور و غیاب کارتی ، دستگاه حضور و غیاب رمزی، دستگاه حضورو غیاب اثرانگشتی ، دستگاه حضور وغیاب پردازش تصویر می تواند در راستای ثبت تردد پرسنل به مدیران کمک شایانی نماید . همچنین با ارائه نرم افزار حضورحقوق نوین پرداز که به کلیه دستگاه های حضور و غیاب این مجموعه به صورت آنلاین و آفلاین متصل می شود و پس از دریافت اطلاعات ضمن ارسال پیامک تردد می تواند حقوق نهایی پرسنل را محاسبه و فیش حقوقی را برای پرسنل صادر نمود. نرم افزار حضور و حقوق نوین پرداز در 5 نسخه و با امکانات ارائه میشود.

نرم افزار حضوو حقوق
 
 
باجه فروشگاهی بدون محدودیت مرزی(متصل به نرم افزار حسابداری نوین پرداز)

باجه فروشگاهی نوین پرداز که هم بصورت آنلاین (در زمان اتصال به اینترنت ) و هم بصورت آفلاین (در زمان قطعی اینترنت) می تواند اطلاعات را ثبت و ارسال نماید. نسخه باجه فروشگاهی را می توان به عنوان یک نسخه خلاصه شده از نرم افزار حسابداری با پوششی بدون محدوده مرزی و روی بستر اینترنت یاد کرد. در این نسخه که عموما برای شعب مختلف یک مجموعه مورد استفاده قرار می گیرد می تواند به دفتر مرکزی مجموعه امکان مدیریت متمرکز شعب را داشته باشد. امکاناتی چون کالا و اشخاص ، ثبت فاکتورهای خرید، فروش ، برگشت ازخرید و فروش و همچنین سندهای دریافت و پرداخت و ... از جمله امکانات مختلف نرم افزار باجه فروشگاهی می باشد.

باجه فروشگاهی
 
 
زیربسته مدیریت و چاپ بارکد

زیربسته مدیریت چاپ بارکد به کاربران نرم افزار حسابداری نوین پرداز کمک می کند تا لیبل اختصاصی مجموعه خود را برای کالاهایشان تولید و چاپ نمایند . درج نام کالای تعریف شده در نرم افزار حسابداری ، کد کالا(نمایش بصورت بارکد کالا) ، قیمت کالا و سایر اطلاعاتی که تمایل دارید روی لیبل با اندازه دلخواه چاپ شود تادرزمان فروش کالا با استفاده از بارکدخوان فروشگاهی براحتی بتوانید کد محصول را قرائت و در نرم افزار بصورت اتوماتیک جهت افزودن کالا به فاکتور درج شود. با استفاده از این زیربسته شما این مکان را خواهید داشت هر تعداد و به هر اندازه ای وبا اطلاعات دلخواه لیبل مورد نظر خود را طراحی و چاپ نمایید.

چاپ بارکد
 
 
زیربسته ارتباط با کالر آی دی

این زیربسته بسیار مناسب مشاغلی چون رستوران ها، کترینگ، سوپرتلفنی و هر شغلی نیاز به ثبت اطلاعات تماس مشتریان را جهت اشتراک دارد می باشد. با استفاده از یک کالرآی دی 2،4و 8 خط می توانید خطوط تلفنی مجموعه خود را به سیستم رایانه ای متصل نمایید و با استفاده از زیربسته ارتباط با کالر آی دی به محض تماس مشترک ، مشخصات تماس گیرنده ، مانده حساب و یک سری کلید دسترسی سریع مانند ثبت فاکتور فروش، ثبت سند دریافت، مشاهده گردش حساب نمایش داده می شود تا عملیات مورد نظر با سرعت بیشتری صورت پذیرد. برای مشاهده دستگاه های کالر آی دی می توانید به فروشگاه اینترنتی نوین پرداز مراجعه نمایید .

ارتباط با کالرآی دی
 
 
زیربسته تولید و بهای تمام شده

اگر شما یک مجموعه تولیدی دارید با استفاده از زیربسته تولید و بهای تمام شده می توانید بی نهایت فرمول تولید در سیستم تعریف نمایید و پس از آن به ازای تولید محصول فقط رسید تولید را ثبت نمایید. با این عمل مقدار مواد اولیه به میزان تعریف در فرمول و تعداد تولید شده محاسبه و کسر می شود ، و از سوی دیگر مقدار محصول نهایی را در لیست کالا افزایش میدهد .از دیگر مزایای این زیربسته محاسبه بهای تمام شده یک واحد محصول نهایی هست که در آن حتی می توانید هزینه های سربار مستقیم و غیرمستقیم را لحاظ نمایید تا در بهای تمام شده کالای تولید نیز محاسبه شود. گزارش گیری از رسیدهای تولید، ثبت در کاردکس کالا و .. از جمله امکانات دیگر این زیربسته میباشد.

نرم افزار تولید و بهای تمام شده
 
 
وب سرویس پشتیبان گیری

تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات نرم افزار حسابداری نوین پرداز همواره مورد تاکید این مجموعه بوده است . ضرورت تهیه نسخه پشتیبان بر هیچ کسی پوشیده نیست . چرا که به دلایل مختلفی همچون تعویض ویندوز، آسیب دیدن فیزیکی هارد، آلوده شدن سیستم به ویروس یا باج افزار و سایر موارد ممکن است جهت نصب مجدد نرم افزار و بازگردانی اطلاعات به فایلهای پشتیبان نیاز پیدا کنید . تهیه فایل پشتیبان (بک آپ) تنها روی هارد جاری سیستم و همچنین حافظه های جانبی چون، فلش ، هارداکسترنال، حافظه گوشی و .. نیز همواره با ریسک هایی چون سوختن حافظه، پاک شدن اطلاعات بصورت عمدی یا سهوی، مفقود شدن حافظه های جانبی و ... همراه است . بدین ترتیب شرکت نوین پرداز فضایی در وب را جهت ارسال و ذخیره سازی فایلهای پشتیبان نرم افزار حسابداری نوین پرداز مهیا نموده است که این فضای اینترنتی سرعت بالا را تحت عنوان « وب سرویس پشتیبان گیری » در اختیار کاربران خود قرار میدهد. (جهت فعالسازی این سرویس با شماره های 05137597590 الی 9 تماس حاصل فرمایید.)

وب سرویس پشتیبان گیری
 

 

همچنین می توانید جهت دانلود و نصب نرم افزار حسابداری نوین پرداز از قسمت دانلود نسخه آزمایشی نرم افزار حسابداری و برای تست برنامه هایی همچون باجه فروشگاهی، نسخه های اندروید حساب یار ، سفارشگیر می توانید از بخش ثبت وب سرویس آزمایشی اقدام نمایید. همچنین جهت مشاوره رایگان می توانیدبا شماره های تماس 05137597590 الی 9 همه روزه (بجز ایام تعطیل) از ساعت 8 الی 20 بصورت یکسره تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما همواره آمادگی پاسخگویی به سوالات شما را دارند.
 

این مقاله را نیز بخوانید : آشنایی با طبقه بندی کالا در حسابداری